منتدى طلاب كلية التربية بالغردقة

اهلا وسهلا بك زائرنا العزيز ومرحبا بك ف منتدى طلاب كلية التربية بالغردقة . الرجاء التسجيل والاشتراك معنا ف اسرة المنتدى . حتى تتمكن من الرد ع المواضيع والتصويت واشراك رايك ومجهودك معنا .... شكر .. المدير " حمادة " .....,,
منتدى طلاب كلية التربية بالغردقة

منتدى خاص بطلاب كليةالتربية بالغردقة


    عــارفـيــن لـيــه سـمـــوهــا ( كـــــــــــوســــــة)

    شاطر
    avatar
    نسر الشرق

    عدد المساهمات : 595
    تاريخ التسجيل : 16/08/2010
    العمر : 35
    الموقع : منتديات القصير البحر الأحمر

    عــارفـيــن لـيــه سـمـــوهــا ( كـــــــــــوســــــة)

    مُساهمة من طرف نسر الشرق في السبت أغسطس 21, 2010 4:30 pm


    عــارفـيــن لـيــه سـمـــوهــا ( كـــــــــــوســــــة)
    فى أسواق الخضار بالأرياف
    كان التجار والمزارعين يخرجون مبكرا
    لحجز مكان لبيع الخضار
    وكانوا ينتظرون فى طابور طويل
    حتى يتم تحصيل الرسوم والسماح لهم بالدخول إلى السوق
    وأحياناً يكون الجو حار جداً
    ولا يتم أستثناء أحد من الطابور إلا تجار الكوسة
    لأنها تفسد سريعاً ولا تحتمل الحرارة
    فعندما يترك أحد الصف ويدخل دون أنتظار
    وتبدأ الناس فى الأحتجاج
    يرفع التاجر يده ويقول

    كـــــــــوســـــــــــــــة
    مــنــقـــــــول


    ______منتدى طلاب كلية التربية ________





    avatar
    Admin
    الادارة

    عدد المساهمات : 570
    تاريخ التسجيل : 02/08/2010
    العمر : 27
    الموقع : القصير _البحر لاحمر

    رد: عــارفـيــن لـيــه سـمـــوهــا ( كـــــــــــوســــــة)

    مُساهمة من طرف Admin في الأحد أغسطس 22, 2010 6:34 am

    موضوع جميل نسر الشرق

    بس امتى تنتهى الكوسة والمحسوبية دى


    ______منتدى طلاب كلية التربية ________





    avatar
    نسر الشرق

    عدد المساهمات : 595
    تاريخ التسجيل : 16/08/2010
    العمر : 35
    الموقع : منتديات القصير البحر الأحمر

    رد: عــارفـيــن لـيــه سـمـــوهــا ( كـــــــــــوســــــة)

    مُساهمة من طرف نسر الشرق في الأحد أغسطس 22, 2010 12:48 pm

    لما مصر تاخد كـــاس العـــالم أو بمعن آخـــر من رابع المستحيلات
    وعلى رأى المثل:
    لو نهـــر النــيـــل صلصة مكنش كفى الكــــوسة اللى فى البلد


    ______منتدى طلاب كلية التربية ________





    avatar
    Cinderella Batty

    عدد المساهمات : 345
    تاريخ التسجيل : 04/08/2010

    رد: عــارفـيــن لـيــه سـمـــوهــا ( كـــــــــــوســــــة)

    مُساهمة من طرف Cinderella Batty في الإثنين أغسطس 23, 2010 6:21 am

    تنتهي الكوسة لما ينتهي عصر
    مبــــــــارك
    نظيـــــــف
    و أمثــــــــــــــالـــــــــــــهم


    ______منتدى طلاب كلية التربية ________


    avatar
    نسر الشرق

    عدد المساهمات : 595
    تاريخ التسجيل : 16/08/2010
    العمر : 35
    الموقع : منتديات القصير البحر الأحمر

    رد: عــارفـيــن لـيــه سـمـــوهــا ( كـــــــــــوســــــة)

    مُساهمة من طرف نسر الشرق في الإثنين أغسطس 23, 2010 12:11 pm

    بالعكس انا مش معاكى
    الكوسة هتزيد اكتر و الايام هتشهد على كده


    ______منتدى طلاب كلية التربية ________






      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 21, 2018 8:43 am